5 Mart 2009 Perşembe

Vi$neli Pasta



Herkeze Merhaba ..

yine uzun bi aradan sonra bloguma yazma firsati buldum .

Resimdeki Pasta benim en son yaptigim Pasta , digerlerinden tek farki kekinin sade olmasi , ben genellikle kakaolu kekleri tercih ederim , sadeyle pek aram yok ama bu sefer degisiklik olsun dedim .Kekinin tarifini internetten almistim ama istedigim gibi olmadi , bence bildiginden sasmamak gerek kekimizin tarifi :

4 Yumurta

4 Türk Kahvesi Fincanı Toz Şeker

4 Türk Kahvesi Fincanı Un

1 Türk Kahvesi Fincanı Yoğurt·

2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ·

3 Yemek Kaşığı Kaynar Su·

1 Paket Kabartma Tozu·

1 Paket Vanilya


Ara kremasini daha sonra yazacagim , unutmazsam in$. ;)
yapili$i : pi$mi$ kekimizi soguyunca ikiye bölüyoruz ve birinci katina kremamizin tamamini sürüyoruz. üzerine konserve visneyeleri siraliyoruz arzuya göre ve diger kekimizi üzerine kapatiyoruz , en üst katina Sahne ( krem $anti ) sürüyoruz , yanlarinida kapliyoruz . üzerini cikolata süsüleriyle ve sahnemizle süslüyoruz ..
Afiyet olsun ..

9 yorum:

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem bir görüntü çıkmış.
Çok iştah açıcı görünüyor.Bayıldım.
Sevgiyle kal.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
kandilin ve kadınlar günün kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık.
Çok lezzetli görünüyor.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık.çok güzel bir pasta olmuş.Fazla ara vemeden bizimle ol emi
Sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nerelerdesin. Kötü bir şey yoktur inşallah.
Sevgiyle kal.

TAZE NANE dedi ki...

Dostluk dallara goncadır. Dostluk sırattan incedir. Dostluk her şeyden öncedir.
Sönmesin muhabbetin közü.
Merhabadır dostun sözü merhaba.

TAZENANE dedi ki...

Ne kadar güzel bir pasta.
Çok güzel.Sevgiler.

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

hayırlı bayramlar sevgiler