1 Aralık 2009 Salı

Renkli Kurabiyelerim & PDCSE 48


Herkeze hayirli aksamlar dilerim ;=)
arayi cok aciyorum ama buaralar oturupta tarif eklemek gelmiyo icimden :(
Neyse ,, Resimdeki kurabiyeleri bi kac ay önce Misafirlerimiz icin yapmistim , görüntüsü kadar tadida cok lezzetliydi denemenizi tavsiye ederim ..
eveet gelelim Tarife:
250 gr margarin veya tereyağı(tereyağı kullandım)
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
1 adet yumurta
½ su bardağı buğday nişastası
2,5 su bardağı un
üzeri icin :
Nutella ve Resimde göründügü gibi seker kalpler , findik fistik falan :)
yapilisi :
Malzemeleri yogurup güzel bi kivam elde ediyoruz .. merdaneyle hamurumuzu acip sekiller cikariyoruz tepsiye dizip üzeri kizarmadan firindan aliyoruz.. Kurabiyeler soguduktan sonra bi tarafina utella sürüp süslüyoruzzz ..
NoT : yapmasi kolay süslemesi zor ..
ayrica Bu tarifimle porselen demlik cay saati etkinligine katilmak istiyorum arkadasim elzemhobby ´e kolayliklar diliyorum.. Hoscakalin ,,


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Tarifiniz yayında hanfendi.ellerinize sağlık .çok afilli bişey olmuş.teşekkürlerimi bırakıyorum.tekrar görüşmek üzere.sağlıcakla...ben biraz dolaşayım..

Adsız dedi ki...

Kurabiyeler harika görünüyor, ellerinize saglik. Sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Kurabiyeler nefis ötesi olmuş. Bayıldım renklere ve görüntüye.
Sevgiyle kal.