11 Ocak 2010 Pazartesi

Kelebekli dogum günü pastasI..



Bu pastayi 9.12.09 ´tarihinde kardesimin dogum günü icin yapmistim, resimdeki tarih yanlis olmus .kelebek sekilli pastayi uzun zamandir denemek istiyordum , görüntüsü cok hosuma gitti,sonradan keske yanlarinida kesip biraz daha sekillendirsem diye düsündüm ama seklini belki istemeyerek bozarim düsüncesiyle böyle yaptim.Pastanin keki kakaoluydu ve üc katti aralarina sahne ( krem santi ) sürdüm bi katina cilekli recel damlattim bi katina cikolata parcalari serptim bi katinada baska bisey serpmistim ( ama unuttum :) ) keklerin arasina kremadan sürüp üst üste kapattiktan sonra en üstüne bisey sürmedim ve keki tam ortadak ikiye kestim. iki yuvarlak tarafini resimdede belli oldugu gibi birlestirdim ve kremanin tamamini üzerine sürdüm , kekimin tarifi diger pasta keklerimle ayni .. en son üzerini resimdeki gibi süsüledim , herkez görüntüsünüde lezzetinide cok begendi ..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

pastanin görüntüsü cok harika
kelebek sekli cok güzel bir fikir
en kisa bir zamanda denenecekler arasinda.annene selamlar Allaha emanet olun .saadet

yasemin dedi ki...

begendiginize sevindim , tesekkür ederim , anneminde cok selami var . Allaha emanet olun ..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Nerelerdesin? Bir problem yoktur inşallah.
Özledim ve merak ettim.
Sevgiyle kal.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bana uğradığın için kötü bir şey yok diye düşünüyorum ama neden yazmıyorsun? Özledim.
Sevgiyle kal.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim iyim sagol sen nasilsin,umarim hersey yolundadir yasemincim...yorumunu görünce çok sevindim. Kelebek pastan için yorum yazmistim daha önce ama gördüm ki yorumum yok hayret gelmedi galiba,neyse tekrar yazayim kelebek pastan çok güzel tatlim,sekli,süslemesi harika...öpüyorum seni.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim cok güzel görünüyor.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim nerelerdesin nasilsin tatlim iyi misin,kendine iyi bak,sevgiler.

Adsız dedi ki...

Pasta nefis görünüyor,kelebek şekliyle de çok şirin ,ellerine sağlık,sevgiler.