12 Ağustos 2008 Salı

Türkiyeden döndüm :( , tekrar burdayim .....

herkeze hayirLi günLer ;)
ewt maLesef Türkiyeden döndüm , $uan aLmanyadayim :(
1 ay da oLsa cabucak bitio , nede oLsa her ba$Langicin bi sonu var .
Türkiyeyi $imdiden okadar özLedimki , sicacik havasini , iyi kalpLi güLer yüzLü insanLarini , türkiyedeki hareketLiLigi Ne$eyi..
Almanyaya girer girmez kapkaranLik ve soguk bi havayLa kar$iLa$tim , tabi soguk insanLarLada ..
Türkiyedeki GüzeLLik ve CanLiLik hic bir yerde yok ...
Artik bir dahaki yaz tatilini dört gözLe bekLiyorum , in$ALLAH cabuk gecer ..
´Neyse bu kadar duygusaLLik yeter :)
ELinde sonunda aLi$iyoruz her$eye..
Türkiyede sadece bir kere kremaLi kek yaptim ama fotografini cekmedim malesef .
Türkiyeye gitmeden öncede güzeL bi Pasta yapmi$tim onunda fotografini pcye yükLeyince Tarifini ve fotografini sizinLe payLa$icam .
Türkiyede neler yaptigima geLince ;)
www.peynirhosmelimi.blogspot.com bana izinde neler yaptigimi sormus.
Türkiyede geneLLikLe BoLvadin ( afyon ) daydim Meral ablcm ,bolvadinde akrabaLarimizLa vakit gecirdik , geceLeride geneLLikLe Bolvadinin meshur parki horan parkina gezmeye gittik .Bunun di$inda DenizLi , Eski$ehir , Afyon ve IstanbuLa gittik .Eski$ehir ve DenizLinin car$isini gezdik . Afyonda bi OteLe yüzmeye gittik , dönecegimiz günde bi kac saat istanbuLu gezdik .
Bu yaz tatiLimiz 4 hafta oLunca pek gezemedik ama yinede cok güzeL gecti , zatwen Türkiye olduktan sonra mutLaka güzeL geciyor :)
Buarada Eski$ehirden Naki$ malzemeLeri aLdim , Bu sene baya bi$ey yapmak istiyorum .
In$ALLAH yaptikca sizinLe payLasicam ;)
asLinda paylasmak istedigim bi kac resim var ama onlarida pcye yükledikten sonra paylasicam . i$te bu yaz böyLe gectiiiiiiiii.....gitttttiiiiiii......bittiiiiiii..:(
artik fotografLari iLerki günLerde yayinLicam .
$imdiLik bukadar .
Allaha emanet olun :-*

1 yorum:

peynir hösmelimi dedi ki...

Günaydin canim.
haa iste böyle.Yazki anlayalim degilmi.
Üzülme canim.Ben tam 15 senedir buradayim.Alistim artik.Seninde dedigin gibi Almanyaya girince karsilayan soguk hava varya beni delirtiyor.Ama ne yapalim kader.
Bir sene boyunca ailem burnumda tütüyor.
Bu senede biter beeee.
Canim öpüyorum.O meral abla diyen dillerini sevsinler.Görüsmek dilegiyle,sevgiler.