8 Temmuz 2008 Salı

KurdeLe naiki$indan HavLu~ÖrnekLer ve Türkiye tatiLi ...;)


Selamlar;)
Bu havLu benim iLk KurdeLe nakI$indan i$Lemem .
Türkiyede 1 ay boyunca haftasonlari Eski$ehirde bir kursa gittim .
ordaki Hocam bana cok güzeL $eyLer ögretti , kendisine cok Te$ekkür ediyorum , cok TatLi biriydi ..
Eger türkiyede ya$asaydim nakI$ kursuna gitmeyi cok isterdim ..
Bu üc havLuLarida bi tanidikLarimizdan örnek oLarak aLmi$tim , uzun bi zaman bende kaldi ama örnegini alip aynisindan yapamadim, ba$ka bi i$Lemem vardi onu bitirmeden yapmak istemedim , malesef daha sonra örnekLeri geri vermek zorunda kaLdik , gercekten cok harika i$LemeLer yapanin eLine sagLik ;)

Buarada in$Allah bu Per$embe Türkiyeye yoLa cikcaz , 1 ay boyunca yokum yani ,
cok $ükür kavu$uyoruz Türkiyeye ;)
Allaha emanet oLun ...
°°°(:°°:)°°°

4 yorum:

Adsız dedi ki...

This topic have a tendency to become boring but with your creativeness its great.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canimsin sagol bir tanem,Turkiye ye gidiyormusun,sana iyi tatiller dilerim,hersey gonlunce olsun,bol bol dinlen tadini çikar,hasret gider,benim içinde gezz olurmuu,bu sene ben gitmiyorum malesef offf))yine uzuldum simdi aklima geldiiii bak. Allah kavustursun sag salim. Benden de selamlar... Etkinlige katildigin için çok tesekkür ediyorum,hakkini helal et. Kocaman öptüm.

Adsız dedi ki...

saoL ablacIm ;) dogru sende Fransada kaliyordun degiLmi :(
Olsun in$aAllah sende seneye tekrar gidersin , Insanin vatani gibisi yok , ben Almanyada cok sikiLiyorum , her sene yaz tatilini dört gözLe bekLiyorum , in$ en yakin zamanda sende gidersin .
fazLa dü$ünüb üzüLme sende Fransada tadini cikartmaya caLi$;9
Allaha emanetsin güzeL ablm ..
kocaman öpüLdün :-*
estgf. sende hakkini helal et ;-)

gülcelem dedi ki...

çok hoş olmuş ellerinize sağlık...