4 Temmuz 2008 Cuma

# Firinda BezeLyeLi havucLu Patates #~ ve 26. PorseLen demLik Cay saati etkinLigi ;)




Bu yemegi kafama göre yaptim sonunda tahmin ettigimdende güzeL oLdu , buaraLar yemekLeri evde ben yapiyorum cok zevkli oluyor cok beceremiyorum ama idare ediyo ;)
artik Tarife geLeLim :
MaLzemeLer :
10- 15 adet orta boy patates
1 kavanoz havuclu bezelyeli konserve
istege göre rendelenmis kasar peyniri
arzuya göre bajharat ( nane, biber , kuru baharatlar vs)

yapili$i:
patatesleri kücük kücük küp küp dogra ve yaglanmis borcama dök onun üzerine bezelyeli ve havuclu konserveyi dök karistir.
daha sonra cesitli baharatlari tuzu ve salcayi ekle karistir ve önceden isitilmis firina ver .
pi$tiginden emin olunca üzerine rendelenmi$ ka$ar peynirini dök ve bi kac dakika firinda bekLet .
sicakken servise sun ;)
afiyet olsn

Bu tarifimle huriye ablmn davet ettigi blogundaki etkinLige katiLiyorum ..
Kendisine daveti icin cok te$ekkür ediyorum ;)
EtkinLik www.kelebeklisaniyeler.blogspot.com ´da ..

2 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim merhaba,ayyy ben baya bi dalginim bu aralar)))kusura bakma gözden kaçirmisim,allahtan söyledin yoksa kendimi suçlu hissederdim böyle güzel tarifi nasil kaçirdim diye,canisi tekrardan katildigin için çoooooooook tesekkür ediyorum allah razi olsun,her zaman beklerim balim,etkinligimiz haftaya pazar son buluyor. Ellerine saglik bayilirim ben nefis olmus,ögle yemegine ne iyi olurdu simdi neyse ben bunu aliyorum ve kaçiyorum,sen baska koyarsin olurmuuu)). Bomba gibi bir hafta sonu diliyorum...


AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

Adsız dedi ki...

önemli degiL ablcm eminim dalginsindir bukadar cok tarifi yayinlamak zor olmali ;)
cok tesekkür ederim begendigine cok sevindim , senin tariflerin kadar güzel degil tabiki .
peki haftaya pazara kadar yaptiklarimdan bi kac taane daha göndermeýe caliscam ;)
sanada yaptigim yorumLar icin tekrar tesekkür derim ablcm
Allaha emanet oL , cok gzl bi haftasonu diliyorum ;)
kocaman öpükdn