28 Ocak 2009 Çarşamba

Marzipanli Pasta


Biliyorum uzun zamandir blogumla ilgilenemiyorum , aslinda paylasilmayi bekleyen bi cok tarif var ama nedense bunun icin vakit ayiramiyorum , biyerden baslamak lazim ..
Eveet gelelim Tarife : )
Keki icin :
4 yumurta
1 sb $eker
1p vanilya
yarim cayb. Süt
4-5 ka$ik Kakao
aldigi kadar Un
Kabartmatozu

ara kremasi icin :
1\2 l Süt
1p cikolatali Pudding

üstü icin :
Marzipan hamuru , cikolata kiriklari ..

yapiLi$i :
Keki icin gerekli Malzemeleri mixerle cirpiyoruz ..
Keki 170° firinda pistiginden emin olana kadar pisiriyoruz ..
puddingini pisiriyoruz ..
pismis olan kekimizi ikiye bölüyoruz ve arasina puddingden sürüyoruz üzerine findik , cikolata serpiyoruz ve diger kekimizide üzerine kapatiyoruz ..
Marzipan hamurumuzu yoguruyoruz ve merdaneyle aciyoruz , kekimizin üstünü onunla kapatiyoruz ..kalan marzipan hamuruyla güller yapiyoruz ve üzerini süslüyoruz ..
Afiyet olsun ..

4 yorum:

Unknown dedi ki...

canım ellerıne saglık marzıpanı ben cok severım pastadada denemıstım bırkac kere lezız oluyo gercekten paylastıgın ıcın sagol öptüm senı bol bol banada beklerım

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık harika bir pasta olmuş.hayırlı cumalar ve güzel bir hafta sonu dilerim sevgilerimle nilgün

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA GÖRÜNÜYOR
SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...

Adsız dedi ki...

sen yaparsın guzel olmazmı hiç ellerine saglık kuzucum:))