23 Ekim 2008 Perşembe

P~D~C~S~E~ 28 5.Gün ...

P~D~C~S~E~28PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİhttp://porselendemlik.blogcu.com//http://birdemliksohbet.blogspot.com/
vehttp://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tariflerDuyuru :Arkadaşlar Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği yeni ev sahibesi olmak isteyenler birdemliksohbet Sevil'e yorum bırakarak başvuruda bulunabilirler..



******************************************

Tarif No : 67
Tarifin adI : FenerbahceLi Pasta



Arkada$ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , ellerine sagLik ;)
Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!
Tarif No : 66

Tarifin adI : TahinLi kek








Arkada$ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , eLLerine sagLik ;)

Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!










Tarif No : 65

Traifin adI : yaLancI Su böregi

gönderen Arkada$Im : http://www.benimyemeklerim.com/








Arkada$Ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , eLLerine sagLik ;)

Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!







Tarif No : 64

Tarifin adI : tur$uLu Tavuk sote




Arkada$Ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , eLLerine sagLik ; )

Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!




Tarif No: 63


Tarifin adI: KremaLi HavucLu Kek









Arkada$Ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum ,eLLerine sagLIk ;)


Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!










Tarif No : 62

Tarifin adI : $ekerpare

gönderen Arkada$Im : http://www.cileklimutfak.blogcu.com/








Arkada$ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , eLLerine sagLIK ;)


Tarife uLa$mak icin TIKALYIN!


5 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım etkinlik için tarif hazır gelip alabilirsin sevgiler kolay gelsin

Öznur dedi ki...

Canım benim tarifim de hazır gelip alabilirsin. Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

s.a canim
Dünyada dört nimet vardir, bunlar kendisine verilen kisi dünya ve ahiretin hayrini görmüstür.Bunlar; Zikreden dil, Sükreden kalp, Sikintilara katlanan beden ve saliha kadin.. HZ.MUHAMMED (S.A.V)hayirli cumalar.

ayrica nazik davetin cok cok tesekkur ediyorum, elbette ictenlikle katilmak isterim,tarifim hazir oldugunda hemen haber birakacagim,bol katilimli bir etkinlik olur dileklerimle,kolayliklar diliyorum.
selamlarimla

baharhabercisiyim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

TEKRAR SELAM

CANIM ETKINLIK ICIN TARIFIM HAZIR ALABILIRSIN.

SELAMLARIMLA
baharhabercisiyim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

tekrar merhabalar arkadasim...canim baglanti vermemi istemisin ..aslinda cok fazla bilgisayar deneyimim yok ama vermeye calistim canim insalah basarbilmisimdir ...sevgiyle kal canim...nurumsun32