16 Ekim 2008 Perşembe

porseLen DemLik Cay Saati EtkinLigi ~ 28

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
20.10.2008 -02,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 28 EV SAHİBESİ OLARAK http://tatlikurabiyem.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR...
*****************
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

19 yorum:

Adsız dedi ki...

slm canım etkinliğe fındık krokanlı yaşpastam ile katılıyorum blogumdan alabilirsin.Kolaylıklar diliyorum

Adsız dedi ki...

selamlar, kolaylıklar.etkinliğe çikolata parçalı sakızlı muhallebi ile katılıyorum.Pazar gecesi blogumdan alabilirsin.Sevgiyle kal
www.rafadan.blogcu.com

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Guzel Bir Hafta Sonu Tatili Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.

ASK

Guzeliklerle dolu yasamim seninle
Herkes bilirmiydi bole olucagımızı bugece
Aglamak zor gelsede yine
Seni unutmak istiyorum bu durgun gecede
Bilmeliydim herseyin sende olmadigini
Elbet kalbimin birgün seni unutacagini
Bulmalıydım bana seni unutturacak yanini
Gecirmeliydim o kanayan yarami

Alinti:Bahar Kosem
http://www.siirkolik.com/siirler/12979-ask.asp

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://sukruyilmaz.net/
http://sukruyilmaz.net/blog

Adsız dedi ki...

hayırlı akşamlar..

inşallah en kısa zamanda bir çeşidimle katılıcam canım sana dönerim hazır olduğumda ..
hayırlı olsun başta size ve tüm katılan arkadaşlara kolay gelsin başarılar dilerim..

www.fzehra.blogcu.com

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Guzel Bir Pazar Tatili Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.

SEVDA YARASI

Bu pasli soguk gecede
Kapim demir yollarım cikmaz oldu
Bir tek yanina gelmeyi cok istedim
Ayaklarım tas gozlerimde ise yas oldu

Sahipsiz dakikalar mizrap gibi vurdu bedenime
Acisi sadece kalbimde oldu
Sesin gelirken uzaklardan pencereme
Bicak yarasi gibi beni vurdu

Ne cok olmak isterdim yaninda
Oysa hayatinda vardi bir baskasi
Nereden bilirdim erosun saplayacagini oklarini
Evli ve iki cocuk babasi

Alinti:Zeynep Orcanel
http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=4393

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://sukruyilmaz.net/
http://sukruyilmaz.net/blog

Adsız dedi ki...

CANIM DAVETİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.BU ETKİNLİĞE BİR KURABİYE TARİFİYLE KATILMAK İSTEDİM.BLOĞUMDAN ALABİLİRSİN.SANA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM,SEVGİYLE KAL

Adsız dedi ki...

Merhabalar, etkinlik davetini aldım. Teşekkür ederim, Tarifimi bugünden yayınladım istediğin zaman alabilirsin. Sana kolay gelsin. İyi hafta sonları..
http://yemekguncesi.blogcu.com/

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benm etkinlik sendemiymis çok sevindim,insallah katilicam,sana simdiden kolay gelsin,yardim istersen buradayim,optum tatlim...iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

arkadaşım tarifimi blogumda sundum her an gelip alabilirsin tekrar kolay gelsin canım selam ve dua ile..

wwww.fzehra.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım etkinlik için öncelikle kolaylıklar diliyorum.senin için güzel bir salata yaptım.alırsan sevinirim.güzel bir hafta diliyorum sevgilerimle nilgün

Marifetane hobi dedi ki...

merhaba canım davetin için teşekkürler..bereketli bir etkinlik diliyorum sana.bende patatesli kısır tarifimle katılmak istiyorum.tarif hazır blogumdan alabilirsin.resmi cep telefonuyla çektiğim için fazla netdeğil beğenirsen yayınlarsın canım sevgiler hayırlı geceler

Adsız dedi ki...

merhaba canım kadayıf dolması yayınladım alırsan sevinirim kolay gelsin sevgiler..sihirlimutfak.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Merhabalar arkadaşım,
güzel davetin için teşekkür ederim en kısa zamanda katılacağım sana kolaylıklar dilerimm.
Sevgiler.......

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Davetin ve ziyaretin için teşekkür ederim arkadaşım.en kısa zamanda katılacağım.sevgiler..

hazalca dedi ki...

merhaba,etkinlik sizdeymiş bu kez,kolay gelsin.tarifim hazır,alırsanız sevinirim.
www.filizmutfakta.blogspot.com

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Etkinliğinize Portakallı Zencefilli Muffinler ile katılmak istiyorum.
Kolay gelsin.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

s.a arkadasim ilk önce sana kolay gelsin diyorum ,bende bir tarif gönderiyorum yaimlarsan sevinirim adresim.. nurumsun32.. sevgiyle kal canim

birsence dedi ki...

sevgili yaseminciğim nazik davetin için çok teşekkür ederim....etkinliğine katılmak çok mutlu edecek beni...etkinliğe midye kurabiyeyle katılıyorum...bloguma buyur gel...sevgiler....

Baharcicegi dedi ki...

Sevgili yasemin cok güzel bir etkinlik olmus emegine saglik canim,tarifim hazir alabilirsin sayfamdan.
sevgiler