30 Ekim 2008 Perşembe

P~D~C~S~E 28 11. Gün ..

P~D~C~S~E~28PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ http://porselendemlik.blogcu.com//http://birdemliksohbet.blogspot.com/ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tariflerDuyuru :Arkadaşlar Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği yeni ev sahibesi olmak isteyenler birdemliksohbet Sevil'e yorum bırakarak başvuruda bulunabilirler..



******************************************

Tarif No: 95

Tarifin adI : patatesli cevizli pudding





Arkada$ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , ellerine saglik ;)
Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!
*************************************************
Tarif No : 94



Tarifin adI : Brownie








Arkada$Ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , ellerine saglik ;)

Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!


*****************************************************


Tarif No : 93




Tarifin adI : Midye Kurabiye











Arkada$ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , eLLerine sagLik ;)


Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!






******************************************






Tarif No : 92



Tarifin adI : Vi$neLi ya$ Pasta



gönderen Arkada$Im : http://www.disalce.blogspot.com/









Arkada$ima bu güzeL tarif icin cok te$ekkür ediyorum , ellerine sagLik ;)



Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!









**********************************************








Tarif No : 91




Tarifin adI : Anne kurabiyesi













Arkada$ima bu güzeL Tarif icin cok te$ekkür ediyorum , ellerine sagLik ;)




Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!








*********************************************









Tarif No : 90



Tarifin adI : TavukLu Börek















Bu güzeL tarif icin Arkada$ima cok te$ekkür ediyorum , ellerine sagLik ;)



Tarife uLa$mak icin TIKLAYIN!

5 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

merhaba Yasemin'cim canım tarifim sayfamda..sabah ekledim ama düzenle panelinde hep mahkeme engeli yazısı vardı..
şimdi yine aklıma geldi alırsan sevinirim kolay gelsin canım..

Adsız dedi ki...

canım gözün aydın.sayfanıza yeniden kavuştunuz.Sana yeni bir tarifim var alabilirsin sevgiler

Adsız dedi ki...

canım sana 2 tane trif bırakıyorum yayınlaman için.arap bacı kurabiye ve kelebek kurabiye.sevgiler

saniyesultan dedi ki...

merhaba yorumumda da belirttim,blogcudaki sayfamda tarif ,orda isminiz ve etkinlik yazısı var.
www.saniyesultan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canım,
etkinliğine 31 Ekimde blogumda yayımladığım elmalı kurabiye ile katılmak istedim.
Kolaylıklar dilerim.
Sevgiyle kal.