21 Ekim 2008 Salı

''Proximidade Award''''Friendship Around The World Award ''''Dünya Çapında Arkadaşlık Ödülü''....

Canim , Bitanecik Huriye abalcim , beni bu ödüLe Layik görmü$ , kendisine coook te$ekkür ediyorum , iLk defa böyle bir ödÜl aLdigimdan bu beni cok sevindirdi ..
canim huriye abalcim benim iyiki varsin , seni coook seviyorum unutma ;)
blog yazmaya basladigimsdan beri bi cok tatli insanlar tanidim Huriye ablmda bunlardan biri ..
Eveeet $imdi bende bu ödüLü baska arkadaslara göndermem gerekiyormus :) , gönderlim bakalim ..
evet bu ödül ;
www.buramburam.blogspot.com ,
www.tatilcennetlerimiz.blogspot.com ,
www.nurdaninmutfagi.blogspot.com ,
www.birdemliksohbet.blogspot.com
www.kelebeklisaniyeler.blogspot.com ( tekraren sananda yolluyorum ablcm ;)
www.elbistanlm.blogspot.com ,
www.geleceginmeslekleri.blogspot.com ,
www.elit-kadin.blogspot.com ,
www.mineakbas.blogcu.com ,
www.yapraksarma.blogcu.com ,
www.pastacipinar.blogcu.com ,
www.hercai58.blogcu.com
www.sihirliiksir.blogspot.com
www.yemekdefterim.blogcu.com .
www.usta28.blogcu.com ,
www.selmahlc.blogcu.com ,
www.fzehra.blogcu.com ,
www.gulgununmutfagi.blogcu.com ,

ve tabiki bu ödülü su an adresini vermedigim arkadaslarimada gönderiyorum , sayi sinirlamasi oldugu icin , sadece bi kac arkadasimin adresini vrebildim ama unutmayin bu ödül , beni yorumlariyla yanliz birakmayan , ziyaret eden bütün arkadaslarima ...iyiki varsiniz ;)
Allaha emant olun ..

15 yorum:

HÜLYA dedi ki...

CANIM YASEMİNCİM ÇOOK TEŞEKKÜRLER TATLIM. BENİM İÇİN BÜYÜK ONUR...

ÇOOK ÇOOK ÖPTÜM ..SEVGİLER

made in funda dedi ki...

canım tarifim hazır sayfamda.uğrayıp alabilir misin.sevgiler..

Lezzet Gemisi dedi ki...

YASEMİNCİM... NAZİK DAVETİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM. TARİFİMİ YAYINLADIM. MÜSAİT OLUNCA SAYFAMDAN ALABİLİRSİN. KOLAYLIKLAR DİLİYORUM ARKADAŞIM. SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

canım ya.valla acaip sevindim..zaten çok değer veriyorum böyle ince düşüncelere.Nasıl teşekkür etsem bilemiyorum sevgiler

nurdan dedi ki...

canım Yasemincim ödülün için çok teşekkür ederim..beni çok mutlu ettin, çok duygulandım .herşey gönlünün istediği gibi olsun canım kardeşim. çok öptüm..

capankizimutfakta dedi ki...

SELAM CANIM BENDE SANA GUZEL BIR TARIF HAZIRLADIM, SAYFAMA BEKLIYORUM, KOLAY GELSIN...

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim canım benide düşünmene inan çok sevindim bloglar arası böyle bir ödül almak hoş bir şey olsa gerek..
selam ve sevgilerimle..

www.fzehra.blogcu.com

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Yasemincim ödülümü kabul ettigin için çok sagol...çok sevindirdin bni ve çok duygulandim tekrar'dan bana hediye ettigin için canimsin,inanilmaz mutlu oldum,tatli dilli,güzel kalpli balim...seni kocaman öpûyorum...

Neş'e dedi ki...

merhaba Yasemin sanırım şimdi tarifimi copy yapabilirsin :) sevgiler

Adsız dedi ki...

SELAMLAR
davet edilmedim ama katılmak istedim etkinliğe tarfim yayında canım alırsanız sevinirim

sofrakeyfi.blogcu.com

hdidem95 dedi ki...

YASEMİNCİM TARİF SAYFAMDA ALABİLİRSİN CANIM KOLAY GELSİN SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Canım benim yarın sabah tarifim yayında olacak alabilirsin sayfamdam sana kolay gelsin....


lezzetmutfağı....

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canimcim tarifim hazir gelip alabilirsin müsait zamaninda öptüm sekercim,kolay gelsin sana...iyi geceler

keskinli dedi ki...

selam canim ödülün icin tebrik ederim senin icin tarifim hazir sevgiler http://keskinlininmutfagi.blogcu.com
her iki blogumdad var hangisinden istersen al sevgiler

serpil'in mutfağı dedi ki...

merhabalar bu benim ilk katılımım olacak.sayfamda tarifim var alabilirsiniz.