13 Aralık 2008 Cumartesi

Bayram Pastamizzzz




Herkezin gecmis Bayrami tekrar mübarek olsun , umarim Bayraminiz cok güzel gecmistir ..Bende nihayet yeni bir tarif ekleyebiliyorum , buaralar tembellik üstümde pcnin basina oturup tarif eklemek cok zoruma gidio ama ekleyincede Tarif hakkinda yapilan yorumlari okumasi bi harika oluo :D..Herseye ragmen , bazen yorucu olsada paylasmak cok güzel , bnde bu güzelligi tatmak icin paylasiyorum zaten ..Bu pastayida yine diger pastalarim gibi gece yarisi yapim artik gece pasta yapmak adetim oldu ama napim daha rahat oluo :))tabi bu sefer ertesi gün bayram oldugu icin biraz uykusuz kaldim orasi ayri konu :D Bu pastamiz Bisküvili oldugu icin tabi biraz daha kolay .

Malzemeler :

300 gr civarinda Bisküvi

1 litre Süt ( puddingi pisirmek icin )

2 p Pudding

1 p (500ml ) Sahne ~ (Krem $anti )

süslemek icin biraz Marzipan Hamuru

yesil ve kirmizi gida boyasi

kirilmi$ Cam fistigi

Recel

kakao

yapili$i :

yuvarlak bir pasta kabinin icine Bisküviler kaplancak kadar cizilir , onun üzerine pi$irilmi$ vanilyali Pudding dökülür ve üzerine kakao serpilir , onun üzerine tekrar Bisküvi dizilir ve onun üzerine biraz Sahne (krem $anti ) sürülür ve arzuya göre recel damlatilir ( ben kiraz receli kullandim , sivi olmasi daha iyi olur ) tekrar ayni islem yapilir yani Bisküviler dizilir ve kalan pudding üzerine dökülür ayni sekilde Kakao serpilir , tekrar bisküvi dizilir ve en üstüne kalan Sahne ( krem $anti ) sürülür , etrafi kaplanir ..Ben üzerini süslemek icin Marzipan hamuru kullandim , Marzipan hamurunu pudra sekeriyle tadlandirarak yogurdum ve bi kismina kirmizi boya katip gül sekli verdim , bi kismnada resimdeki gibi yesil boya kattim yaprak sekli verdim, güzel bir görüntü olu$tu , Pastanin etrafinida antep fistigiyla süsledimmm.Nasil olmus Arkadaslar , yorumlarinizi bekliyorum , biraz basit bisey oldu ama :))

Sevgilerimle Arkada$lar ; )

12 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Pasta harika.
Görünüşü mükemmel. Tadıda eminim harikadır. Ellerinize sağlık.
Sevgiler.
İyi hafta sonları.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

eline sağlık canım
sevgiler NuNU

Adsız dedi ki...

canımmmm,güzelim,eline sağlık harika olmuş da!! marzipan hamuru ne? merak ettim bana bilgi verirmisin güzel insanların elinden güzellikler çıkar sevgilerimle A E O
susamcorekotu

gülcelem dedi ki...

hımmm enfes gözüküyor paylaşımınız için çok teşekkür ediyorum sevgiler...

elifgulcelem.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Mübarek Kurban Bayramini; Sevgiyle ve sevdiklerinizle birlikte mutlu - huzurlu gecirmis oldugunuzu umuyor, tekrarlarina kavusmanizi temenni ediyorum.

ellerine saglik canim, pastan harika olmus.

baharhabercisiyim

Adsız dedi ki...

canim benim tadida bi harika olmustu..bayramimiz senin pastanla daha cok tatlandi..ama hep sen ol yanimiz´da..pasta olmasada olur:))
seni cok seven
halan

Baharcicegi dedi ki...

Seninde gecmis bayramin kutlu olsun daha nice bayramlara saglikla afiyetle.
pastan cok güzel olmus eline saglik canim.
sicacik güzel pazarlar

Unknown dedi ki...

canım hayırlı ugurlu günler dılerım öpüldün...

akasyakokusu dedi ki...

Hımm merhaba canım..et kokusundan sonra enfes bir tat ve görüntü olmuş..eline sağlık benim dilimim büyükçe olsun:))

Adsız dedi ki...

selam canım
seninde blogun cok güzelmiş, ellerine emeğine sağlık canım, iyi akşamlar ve güzel bir hafta dilerim, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Pasta'nın görünüşü mükemmel,eminim ki tadı da öyledir.Ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

canim blogunu gezdim cok harika tariflerin var.seni ve blogunu tanidigim icin cok mutluyum.
saadet