28 Aralık 2008 Pazar

kisa bir Ara..



Öncelikle herkeze güzel bir Pazar günü dilerim ,
Ben insAllah yarin Istanbula ucuyorum ,galiba bir hafta kalicam bu yüzden bloguma kisa bir süre ara vermek zorunda kaliyorm , gerci malesef coktandir blogumla ilgilenemiyorum ve dost bloglarida ziyaret edemedim bunun sebebi buaralar biraz yogun olmam :( , insAllah döndügümde tüm dost bloglari tek tek ziyaret edicem kimbilir ne güzellikler eklenmistir , ayrica beni güzel yorumlariyla ve cboxuma birakilan mesajlariyla sevindiren herkeze cok tesekkür ediyorum ; )
Blogumun sizler tarafindan sürekli takibte olmasi ne kadar güzel , iyiki varsiniz ..
$imdilik görüsmek üzere, Allaha emanet olun ..
Sevgilerimle yasemin ..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN TAM BİR İSTANBUL AŞIĞI LÜTFEN BEN YEİMEDE GEZ İNŞALLAH BU YAZDA BANA NASİP OLUR GİTMEK SENİN GİTMENE BİLE OTURDUĞUM YERDEN HEYECANLADIM SANKİ KENDİM GİDER GİBİ:)) LÜTFEN BENİM İÇİN DE GEZ:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
iyi yolculuklar.Memleket özlemini giderirsin inşallah.
Yeni yılın kutlu olsun. Beklediğin tüm güzellikler seni bulsun.
Hayırlı bir yıl dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Hayat bankasının sağlık ve mutluluk şubesindeki 2009 nolu hesabınıza 365 günlük daha sevgi yatırılmıştır. Gönlünüzce kullanmanız dileklerimle, MUTLU YILLAR...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

DEMEK İSTANBULDASIN VE BENİ ARAMADIN DEMİ ÖYLE OLSUN KÜSTÜ ABLAN SANA HABERİN OLA

PINAR dedi ki...

Bütün hayallerinizin gerçek olduğu,sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz,sağlıklı,mutlu,iyi bir yıl diliyorum.

HÜLYA dedi ki...

365 sayfalık bir öykü daha başlıyor. Her güne bir yaprak sakla , her yaprağa bir öykü sığdır. Mutluluk de adına. Nice güzel öykülerin olsun. MUTLU YILLAR CANIM..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!

Adsız dedi ki...

güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum