16 Aralık 2008 Salı

Bonibonlu Dogum Günü Pastasi .. PDCSE 31





Herkeze Hayirli Günleeer ; )
Gecmi$ Hafta Per$embe Günü karde$imin Dogum Gününü kutladik , Bir Gece öncesinden bende bu Pastayi yaptim aslinda cok daha farkli canlandirmistim Gözümde ama böyle bir Pasta ortaya cikti , olsun buda cok ho$ oldu .
tadini yiyenlere sordum cok begendiler , benim tadina bakma firsatim olmadi :)
Bu Pastayi Gündüz gelen Cocuklar icin yapmtim , Aksamki misafirler icin yaptigim pastanin tarifini daha sonra paylasicam ins.
Eveet gelelim Tarife :
Keki icin :
4 Yumurta
4 Türk Kahvesi Fincanı $eker·
3 Türk Kahvesi Fincanı Un·
1 Türk Kahvesi Fincanı Yoğurt
2 Yemek Ka$ıgı Kakao·
2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ
3 Yemek Kaşığı Kaynar Su
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket Vanilya
orta kat kremasi icin :
1 p vanilyali pudding 500 ml sütle pi$irilmi$
biraz fistik kirigi
visne receli
Sahne ( krem $anti )
üstü icin :
sahne ( krem santi )
recel , cok cok az kirmizi gida boyasi ,
üzerini süslemek icin :
minik Bonibon ,
Cikolata Harfleri
Sahne ( krem $anti )
yapili$i :
kek hamurumuzu kalibimiza döküp 175° pisiriyoruz .iliyinca ikiye bölüyoruz (normalde 3 kat olcakti ama kekim fazla kabarmadi )
ikiye bölünmüs kekimiz dinlenirken Puddingi pisiriyoruz .
Sahnemizide biraz pudra sekeri ve vanilya sekeriyle kivamina gelene kadar mixerle cirpiyoruz .
kekimizin birinci katina puddingimizi döküyoruz ve üzerine kakao serpiyoruz , sogumasi icin buzdolabinda biraz bekletiyoruz daha sonra üzerine sahnemizi (krem santi) sürüyoruz ve onun üzerinede biraz visne receli damlatiyoruz diger kekimizi üzerine kapatiyoruz , kalan sahnemize ( krem santi ) bögürtlen sosu ekliyoruz ve cok az da kirmizi gida boyasi katiyoruz pembelesmesi icin . kekimizin üzerini pembe sahnemizle kapliyoruz ve üzerini fotodaki gibi bonibonla süslüyoruz , üst kenarlarina renksiz sahnemizden ( krem santi ) sikiyoruz ve süslüyoruz..
bi gece buzdolabinda bekletiyoruz ..
Ho$cakalin ; )

Ayrica bu tarif PDCSE ev sahibesi olan http://www.capankizimutfakta.blogspot.com/ arkadasima gitsin ..
kolayliklar dilerim ; )

11 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne neşeli bir pasta olmuş.
Kardeşinin doğum günü kutlu olsun. Sevgiyle kal.

TAZE NANE dedi ki...

Pasta harika olmuş.
Çok hoşuma gitti benim. Bir arkadaşımda hep böyle yapıyor ben o bonibonları kıtır kıtır yiyorum. Kardeşinin doğum günün kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

BENDE KARDEŞİNİN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYOR BU GÜZEL TARİFİN HARİKA GÖRÜNÜŞLÜ PASTAN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM

Adsız dedi ki...

ay canım harika olmuş rengarenk cıvıl cıvıl ellerine sağlık sevgilerimle çok öpüyorum

akasyakokusu dedi ki...

Yasemin'cim canım kardeşinin doğum gününü bende kutluyorum..Nice yıllara ömür sürsün sevgili Şükran.
Kardeşin olmak varmış nerdeeee bizde pasta mastanın psi yok:)))
Eline sağlık canım bende çocuğum bak gündüz geldim pastamı isterim:)

Marifetane hobi dedi ki...

Kardeşine hayırlı uzun ömürler diliyorum canım pastasıda şirin mi şirin olmuş ellerine sağlık..

HÜLYA dedi ki...

canım bu ne harika olmuş böyle süper bir süsleme ellerine sağlık..

tadını düşünemiyorum bile..

afiyet şeker olsun sizlere..

öptüm seni

keskinli dedi ki...

canim enfes olmus pastan gecmiste olsa kardesinin dogum günü kutlu olsun sevgiler hayirli cumalar

Adsız dedi ki...

yasemincim ellerin dert görmesin bence harika olmuş hele çocuklara ikramı dahada guzel olmuştur ellerin dert görmesin çiçegim eminim tadıda guzel olmuştur ayrıca kardeşinede daha nice yıllara inşallah allaha emanet ol tatlım

Adsız dedi ki...

canım kardeşine uzun ve hayırlı bir yaş diliyorum.pastada cıvıl cıvıl olmuş.daha ne olsun ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

gerçekten çok lezzetli görünüyor en yakın zamanda deneyeceğim.. ellerinize sağlık sevgiler... womanworld.blogcu.com