1 Aralık 2008 Pazartesi

Havuclu Pasta ~PDCSE 31




Hayirli Günler ; )
Resimde görmüs oldugunuz Pastanin Tarifi teyzeme ait , gecen kis türkiyeye gittigimde yapmisti , Tarifini almistim ama denemek yeni nasib oldu .cok hafif ve lezzetli bir Pasta , begenecginize eminim , özellikle ben Bisküvili pastlara bayilirim , kekli pastalarla pek aram yok bana cok agir geliyor o yüzden benimde begenerek yedigim bi lezzet denemenizi tavsiye ederim ; )
Tarifi :
1 kg Havuc ( ben 650 gr civarinda kullandim ama az geldi , yani alttabani dagildi )
5 yk $eker
400 g Bisküvi (robotta cekilmis )
1 b dövülmüs ceviz
kremasi icin :
2 yk Un
1 yk Ni$asta
1\2 kg Süt
1 yumurta sarisi
1\2 Butter ( margarin veya tereyagi )
3 yk Pudra $ekeri ( tadina bakin , $ekeri az gelmisse pistikten sonrada ilave edebilirsiniz )
üzerine :
1p Sahne ( krem $anti )
yapili$i :
1 kg Havucu rendelenmis havucu 5 yk sekerle suyunu cekesiye kadar kavur , Suyunu ceksin .
Robotta cekilmis Bisküviyi bir kaba ekle ve onun üzerine kavrulmus havucu dök 1 sb cekilmis cevizide ekle ve elinle biraz yogur.
islak bir tepsiye elinle yay .
Kremasi icin gerekli malzemeleri tencereye koy ve pi$ir , pi$ince 2 dakika dinlendir sonra havuclu karisimin üzerine dök ve sogumasi icin buzdolabina koy buarada sahneyi ( krem $anti ) hazirla .Sogumus olan pastamizin üzerine Sahneyi ( krem $anti ) sür ve tekrar buzdolabina koy ..
biraz buzdolabinda dinlendikten sonra servis edebilirsin ; )
Afiyet olsun ..
Ayrica bu Tari yeni PDCSE Ev sahibesi olan www.capankizimutfakta.blogspot.com ´a gitsin ..
kendisine kolayliklar diliyorum ; )

9 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim ellerine saglık harika olmuş

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Güzel bir pasta olmuş.
Sevgiyle kal.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim,ellerine saglik,o koca dilimi aliyorum:))optum seker...

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... PASTA ENFES GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK. İYİ HAFTALAR DİLERİM. TRAKYA'NIN İNCİSİ ÇORLU'DAN SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

Canım
Havuçlu pastan süper olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Merhaba,Bende senin gibi hafif pastaları daha çok severim.Bu da tam benlik olmuş.Ellerinize sağlık.Sevgiler ve iyi geceler...www.pastaveyemek.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

Pasta bol kremasi bol havucuyla nefis görünüyor ellerine saglik canim,bir dilim olsaydi simdi iyi olurdu cayla
sicacik sevgiler

yasemin dedi ki...

gzl yorumlariniz icin cok tskrlr aerkadaslar herbirinize manen bir dilim yolluyorum :D
sevgilerimi gönderiyorum yaninda ,, ;)

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık çok lezzetlidir tadı eminim e kim yapmış.e buralara kadar geldik bir tatlı ikram etmedenmi göndereceksin.ben şu tabaktaki tatlıyı alıyım.sevgilerimi bırakayım