27 Kasım 2008 Perşembe

Bir Demlik Sohbet ~ Röportaj ..

KONUK EVSAHIBEMIZ: http://www.tatlikurabiyem.blogspot.com/

Öncelikle röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için cok teşekkur

ederek baslamak istiyoruz.


Kendinizi bize en kisa sekilde nasil anlatirsiniz?
-Ailesine son derece düskün , biraz tembel ;) , titiz , iyi bir sirda$ , dürüst ,


Kisaca biyografiniz?
-18 yasindayim , Almanya dogumluyum aslen Afyonluyum .


Yasadiginiz yer?
-malesef Almanya :(


Calisiyormusunuz?..Biranjiniz?
-Hayir calimiyorum ..


Sizi çok etkileyen bir anınızi paylasırmısıniz?
-Beni cok etkileyen anilarim baya bi cok ama beni en cok etkileyen güzel bir animi paylasayim ,
Umreye gittigimizde Kabeyi ilk gördügüm an beni cok etkiledi hic unutamiyorum bukadar güzel oldugunu hic tahmin etmemistim kendimi Allaha cok daha yakin his ettim , ona ilk dokundugum anda bambaskaydi milyarlarca insanla beraber onu tavaf etmek ise apayri bir güzellik ..
sadece Müslümanlarin bulundugu bir yer olmasi , herkezin birbirine kardesce davranmasida cok ho$tu ..iste beni en cok etkileyen anim bu ,Kabeyi görmek dokunmak Allaha yakin oldugunu his etmek anlatilmaz yasanir Duygulardan ..


Hayatinizda kaybettiginizde en cok üzüldügünüz sey?
-Hayatimda kayb edip en cok üzüldügüm sey dedem oldu gerci gecici bir Ayrilik ama yinede kisa veya uzun bir süre icin kayb ettim onu :( Allah mekanin cennet eylesin ..



Hayatinizda kazanc sayip en cok sevindiginiz sey?
-Aslinda bi cok sey var ama basta Müslüman olarak dogmak kazanclarin en büyügü ..


Diyelimki porselen demlik olarak gazeteye cıktik ne düşünürsünüz?
-cok ama cok sevinirim :)


Etkinliğimizle nasıl tanıştıniz?
-malesef hatirlamiyorum ama galiba birdemliksohbet.blogspot.com ´u gezerken tanistim ..



Yasadıgıniz yerde en sevdiğiniz mekan?
-Aslina yasadigim yerin pek güzel denecek bir mekani yok , Odam desem :)

Türkiyede en sevdiginiz yer veya mekan?
-Türkiyenin her yerini seviyorum ben , her yani birbirinden güzel ama Istanbula bayiliyorum orda yasamayi cok isterdim ..


En cok ziyaret ettiğiniz blog veya bloglar?
-en cok ziyaret ettigim blog http://www.bizimpastane.blogspot.com/ , bunun disinda bütün arkadaslarimin bloglarini severek ve sIkca ziyaret ediyorum ..




Bu günlerin gündeminden caninizi sikan bir olayi bizimle paylasirmisiniz?
-Türban meselesi canimi cok sIkIyor , gerci asirlardir gündemde ama, Türbanlilarinda okumaya hakki var sacmasapan bir yasak yüzünden Basini acan ögrencilere cok üzülüyorum ..
Özellikle Türkiye gibi müslüman ülkesinde bunun yasak olmasi insani dahada bi üzüyor ..


Severek devamli izlediginiz üc dizi filmi bizlerle paylasirmisiniz,dizinin sizi neyi etkiledi?
-severek izledigim bi dizi oyk aslinda , arada biri acarsa bakarim ..


Sevdiğiniz yöresel bir yemek.
-Manti , göce yuvalagi , teyzemin Bükmesi :)



Aile iliskileri hakkindaki düsüncelerniz?
-Sevgi , Güven , Fedakarlik , isbirligi ..yani bence mutlu bir Aile icin birbirine güvenmek , sevmek , gerektiginde büyük fedakarliklar yapmak , is paylasimi yapmak ..


Yörenize ait bir tarif bizlere söyleyebilirmisiniz.?
-Afyonun meshur Ha$ha$li katmerinin tarifini buldum netten onu vereyim :



Malzemeler:

biraz hamur mayasibiraz yogurt ve yogurtsuyu

biraz süt

biraz subiraz tuz ve seker ve aldigi kadar un

Ici:biraz ezme hashas ve zeytinyagi




Yaz tatiline cikarmisiniz?Tatillerinizi nerelerde geciririsiniz?

-Yaz Tatili senenin en güzel zamani ;) yaz tatilinde Türkiyeye gideriz ..
Türkiyede ailecek gezeriz ..


En sevdiğin şair ve şiiri?
-yusuf hayaloglu





Hayat arkadasiniz esinizde aradiginiz özellikleri buldunuz mu?
- evli diyilim ..


Yaşadıgımız hayatın hakkını verebildiginizi düsünüyormusunuz?
-tabiki Hayir ..


Etkilendiginiz kitaplar ve sizde iz birakan bir tanesinin ismini verebilirmisiniz.?
-Etkilendigim kitaplar :

Imamin manken kizi , ismail Aga sokagi ve sevda cicegi , Kendini arayan Kadin , Gönül yarasi , Dilara , ..Aslinda bütün okudugum kitaplar beni derinden etkiliyor o yüzden saymakla bitmez :)
$ark kizi kitabi beni cok etkiledi ..


Şiir yazarmısıniz?
-Evet yazarim ..


Resim yaparmısıniz?
-eskiden cok yapardim cokta güzel olurdu ama simdi yapmiyorum denesem bile beceremiyorum zaten unutmusum resim yapmasini :))


En güzel yaptığıniz yemegi bizimle paylasirmisiniz?
-Aslinda pek yemek yapmiyorum , genellikle Annem yapiyor ama Firinda tavuk gögsüyle patates sanirim yaptigim en güzel yemekti ..


En sevdiğiniz tatlı?
-Afyonun me$hur kaymakli ekmek kadayifi ..


Hayran oldugunuz sanatcı var mı?
-Hayir yok ..


Hafta sonlarını nasıl gecirirsiniz?
-Haftasonlarinin tek farki ailecek kahvalti yapmamiz ; )


Eşiniz yemek yapmayı bilirmi?
------

Eşinizi sizin etkinligimize evsahibeligi yaptiginiz sürede size karsi tepki ve desteklerini bizimle paylasirmisiniz?
-----

Bizim etkinlikten denediğiniz ve gercekten güzelmiş dediğiniz bir tarif varmı?
-aslinda cok güzelmis dedigim bayabi cok oldu ama denemek nasib olmadi :) ama hosuma giden bi tarif oldugunda kayd ediyorum denerim diye ;)


Diyelimki habersiz misafirler kapıyı caldı hemen ne hazirlarsiniz onlara ikram olarak?
-Makarna salatasi , hazir yufkalardan bi börek ..


Stresli oldugunuzda ne yaparsıniz?
-yemek yerim :), aglarim , ..


Stersten korunmanin sizce en kolay yolu nedir?
-Strese girmemek :) baska bi yolu varmi ki ?


Diyelim ki bulundugunuz sehirde porselen demlik tarafından bir buluşma düzenlendi katılırmıydınız?
-Tabiki katilirdim ..

http://birdemliksohbet.blogspot.com/ sayfasında düzenlenen yarışmalar ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
-bence harika bir fikir yarismlara bayilirim , katilmak nasib olmadi daha ama :) bence yarisanlar icin yarisma sürecinde oldukca tatli bir heycan olusur ..


Sizce birdemliksohbet ‘in yeni yarışmasının konusu ne olmalıdır?
-En güzel sofra yarismasi olabilir mesela ..


Porselen demlik dergimiz ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?
-Aaa dergi ciktimi yoksa ? :))


http://porselendemlik.blogcu.com/ , http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ ile ilgili düşünceleriniz nedir?
-hepside birbirinden tatli insanlar ..

Bu roportaj aynı zamanda http://birdemliksohbet.blogspot.com/ adresinde de yayınlanacaktır.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok hoş ve sevimli bir blog ellerinize sağlık:))

kelebeklisaniyeler dedi ki...

canim seni yakindan tanimak harika,çok zevkle okudum,hayatin boyunca mutlu olmani dilerim,opuyorum balim.

Adsız dedi ki...

Canım daha sık görüşmek isterim..

Tariflerini takip edicem inşaallah sevgiyle kal..

HÜLYA dedi ki...

canım yazını bir solukta okudum şaşırmadım desem yalan olur .. niyemi şaşırdım 17 yaşında olmana şaşırdım ben seni daha büyük biliyordum 17 yaşında birine göre oldukça beceriklisin maşallah... sevgiler canım öptüm seni

keskinli dedi ki...

selam
canim
tarificin teyzene tesekkürler seninde ellerine saglik sevgiler balim

Adsız dedi ki...

Canım iyi bayramlar diliyorum..

Fotoğraf makinem 8.1 Megapixel

Aslında makinenin ayarlarını öğrenmek önemli makine kadar mesela yakın çekimlerinde macro ayarını kullanmalısın..

Ben flickr.com sitesinde uploud ediyorum fotoğraflarımı ordaki fotoğraflardanda öğrenilecek çok şey var özellikle türkler bu konuda başarılı, bu site üyelik istemiyor yahoo mail şifrenle girebilirsin varsa.....

fotoğrafların ışığıyla parlaklığı ve rengiyle oynayabilirsin bunu basit programlarla yapman mümkün flickr da da picnic programından istifade edebiliyor isteyen ,zamanla kendini bu konuda geliştirirsin ayrıca fotoğrafların gayet hoş..aklına takılan bir şey olursa nacizane buralardayım..