4 Kasım 2008 Salı

Mini Cheesecakeler & PDCSE 29














Merhaba Arkada$lar ; )

Bu Mini Cheesecaklere güzel bir blogda rastladim , coktan beri denemek istiyordum bundan bi kac ay öncesine kadar denedim yayinlamak bugüne nasibmis , cok lezzetli ve güzel oldu , kendimize yaptigimdan cok cikti üc gün boyunca yedik , mmmh soguk soguk cok güzeldi cnm cekti simdi : (

Neyse cok uzattim : ) Tarife gecelim :

12 adet icin

Malzemeleri:-

-4 yumurta-

-200 gr seker-

- 1 paket vanilya sekeri

- 1 tutam tuz

- 500 gr yagsiz lor peyniri (Magerquark)

- 400 gr labne peyniri (Frischkäse)

- 1 paket vanilyali puding tozu (pisirmek icin; 500 ml süt icin)

- 1 paket damla cikolata (75 gr)

- 200 gr sivi krema ( sahne )

-eritilmis Butter ( margarin ) ve galeta unu

-üzerini süslemek icin damla cikolata , süs cikolatalari ..


yapili$i :

yumurtalari , $ekeri , 1p Vanilya $ekerini ve tuzu mixerle 8 dakika bypunca köpürene kadar cirpin . Lor peynirini ( magerquark ) , Labne peynirini ve pudding tozunuda icine katiyoruz ve karistirmaya devam ediyoruz, damla cikolatalarinida bir yemek kasigi haric icine aliyoruz ve karistirma yediriyoruz.

Bu kari$imimizi butter ( margarin ) le iyice yagladigimiz ve galeta unuyla unladigimiz muffin kalibina bir yemek kasigi yardimiyle döküyoruz , cok dolu olmamasina dikkat edelim , yanliz cok azda koymayalim. önceden isitilmis 175° firinda yaklasik 45 dakika boyunca pi$irelim . pi$tikten sonra kalibin icinde sogumaya birakalim


sivi kremayi bir paket krema sertlestiricisiyle , 1\2 yk $ekerle ve 1p vanilya sekeriyle sertlesene kadar cirpalim . sogumus olan mini cheesecakelerimizi kalibtan cikartalim üzerine hazirladigimiz sahne ( sivi krema ) sIkalim ve üzerini cikolata süsleriyle süsleyelimmmm ; )


Not : Muffinleri bi gün önceden yapsaniz cok daha güzel oluyor , buzdolabinda daha uzun süre dinlendigi icin ertesi gün tadi daha güzel oturuyor , yani biz 3 gün boyunca yedigimiz icin 2 , 3. günde daha cok ho$umuza gitti .


Afiyet olsun ; )


Ayrica bu Tarifimle PDCSE 29 ev sahibesi olan http://www.karabiberinmutfagi.blogspot.com/ ´a yolluyorum ve kendisine kolayliklar diliyorum ; )



8 yorum:

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar sevgiler

Adsız dedi ki...

Koyma bizi perişan halimize,
Mağfiretine muhtaç olan mücrimleriz,
Bırakma ellerimizi,
Kabul eyle dualarımızı…
Bu kutlu günün Feyz ve bereketinden istifade edebilmek ümidi ile CUMAN mübarek olsun arkadaşım selam ve dua ile..

www.fzehra.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım çok güzel bir tarif .görüntüde çok güzel.elelrine sağlık

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canimcim sahane olmuslar,ellerine salik,opuldun sekercim...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar.
Sevgiyle kal.

HÜLYA dedi ki...

canım güzel mesajına çook teşekkürler. çok mutlu oldum canım seni tanıdığıma çok memnunum iyiki varsın

sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Bunu az önce okudugumda çok duygulandim,ayni sözleri ben sana yolluyorum,canimsin...iyki varsin

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.