25 Kasım 2008 Salı

Kar Topu Tatlisi ~ ilk $erbetli tatlim :)) PDCSE 30



Merhaba Arkada$lar ; )

yukarda gördügünüz Tatliyi bir Haci yemegi icin yapmi$tim , Haciya gitcek olan bir ablamin Haci yemegi icin ..Kurbana az kaldi , Haciya gidecek olanlarin günüde geldi , ne güzel gidenlere ne mutlu ..

Ben umreden geleli 2 sene oldu , okadar cok özledimki o güzel mekanlari , in$Allah Allah en kisa zamanda tekrar gitmeyi nasib eder ..2009 da gitmeyi düsünüyorum , gerci ben iki senedir kac kere gitmeyi düsündüm nasib olmadi ama in$Allah bu sefer nasib olur ..

Allah tüm isteyenlere o mübarek yereleri görmeyi nasib etsin .

2 hafta gibi kisa bi zaman kaldim suudi arabistanda ama bu iki haftada ömrümde gecirdigim en güzel günleri yasadim .cok özledim ya :( aglicam simdi en iyisi tarife geceyim :


Tarif :


2 su bardağı un
2 çay bardağı yoğurt
2 çay bardağı sıvı yağ
2 yumurta
3 su bardağı irmik
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya


yapiLi$i:


Bu Malzemelerle kulak memesi yumusakliginda bir hamur yapiyoruz..

Ayri bir kaba 3 sb irmik haricinde biraz irmik koyuyoruz .

Hamurumuzdan sekiller yaptiktan sonra irmige buluyoruz ve tepsiye diziyoruz ve 170° firina veriyoruz .pi$erken $erbetini hazirliyoruz :


4 sb Su

4 sb $eker


tatlimiz firindan cikinca yani sicakken sogumus olan serbetimizi döküyoruz ..

Normalde bu tatli beyaz oluyor ama ben cokmu pisirdim ne beyaz olmadi öyle olunca bende üzerine hindistan cevizi serptim ..


Ayrica bu Tatli benim ilk $erbetli tatlim , ilk yapi$im yani :) o yüzden biraz acemi i$i oldu aslinda daha güzel olabilirdi , hatta yolda götürürken bide üzerime $erbet dökülmezmi :((, üstüm mahv oldu su dökülür gibi döküldü ben nebileyim Tatlinin Pasta gibi olmadigini dikkatsizce tutmu$tum :D Artik birdahaki tatlim daha güzel olur in$Allah ..

Afiyet olsun ...


Bak unutuodum ayrica bu tarifimle http://www.susamcorekotu.blogcu.com/ ´un ev sahibligi yapmis oldugu PDCSE 30 a katiliyorum , kendisine kolayliklar diliyorum ; )

5 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Kendine haksızlık etme,çok güzel görünüyor.
Ablanlar güle güle gidip gelsinler. Allah kabul etsin. Senin de duaların kabul olur inşallah.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

ah canım umreni ALLAH kabul etsin bende kısmetse ailece okullar kapandığında gidicem tabi nasip olursa:)
bu arada kurabiyelerde süper olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimle

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim,dileklerine katiliyorum amin diyorum insallah istegen herkese Allahim nasib eder...tatlinda enfes olmus eline saglik,valla ilk kez olduguna inanmam:))eminmisin sahane çunku...optm balim

Adsız dedi ki...

HAYDİ KIZLAR ETKİNLİĞE
Sevgili arkadaşım,beni kırmayıp P.D.Ç.S.ETK.30 1.hafta da birbirinden güzel tariflerle katıldığınız için müteşekkirim,elinize gönlünüze sağlık. 2.hafta başladı,tekrar katılımınızı bekliyorum,çayım hala sıcak ve taze!!! Ev sahipliğimden memnun olursunuz inşallah.
SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Susamcorekotu.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

Allah bir daha nasip eder insallah bu sefer hac icin gidersiniz kutsal mekanlara.
tatli nefis görünüyor eline saglik canim