12 Kasım 2008 Çarşamba

$eftalili kremali kek ..



Tekrar Merhaba ; )
Zamanim varken Tarifleri ardi ardina ekleyeyim dedim ..
Keki icin Malzemeler :
4 yumurta
1 b $eker
1p vanilya $ekeri
1 cb sivi yag
1 cb Süt
aldigi kadar Un
kabartmatozu


Kremasi :
1,5 Türk kahvesi fincani Un
1,5 " $eker
2,5 sb Süt
1p Vanilya
1 kiprit kutusu büyüklügünde Tereyagi

yapili$i :

Kekini pi$ir .

Kremasi icin :
Unu $ekeri ve Sütü kari$tir , ocagi biraz kis , sonra Tereyagini ekle . Ocaktan al son olarak vanilya kat ve tekrar karistir ..
Keki pi$ince ilimaya birak iliyinca ortadan kes ve sogumu$ olan kremadan arasina sür , diger keki üzerine kapat ve tekrar üstüne kremadan sür ve yanlarini kapla ..
süslemek icin $eftali kompostasi kulandim ..


Afiyet oLsun ; )

3 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor pastan. Sabah sabah güzel bir güne başlamak için iyi bir neden.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

HOŞGELDİİİİN İŞTE BEN DE GELDİM ELLERİNE SAĞLIK SEVGİ VE DUA İLE KAL susamcorekotu.blogcu

Mutfak Havlusu dedi ki...

zaman kışa göz kırparken nefis bir lezzet görüyorum burda harika!