3 Kasım 2008 Pazartesi

Kakaolu ya$ Pasta ve PDCSE 29



Hayirli ak$amlaaaar ; =)
Bu Pastayi Misafirlige giderken yapmi$tim.
Herkez cok begendi , bu beni cok mutlu etti tabiki , artik güzelmi yapiyorum ne : D
Nese Tarife gecelim ; )

keki icin malzemeler :

- 4 yumurta

-1 sb $eker

-1 sb Un

-4 yk Süt

- 3 yk acI kakao

- 1 p vanilya

- 1 p kabartmatozu


ara kremasi icin :

- 2 p vanilyali Pudding

- 1 L Süt

- $eker

- 3 yk bitter cikolata parcalari

500 ml Sahne ( türkiyedekiler icin krem $anti )

yapili$i :

kek malzemeleri mixerle cirpilir , kaliba dökülür ve 170 ° Firina verilir .
buarada pudding 1L sütle pi$irilir arzuya göre icine $ekeride eklenir , sicakken cikolata parcalari puddinge konulur ve karistirilir , tadina bakilir $ekeri azsa $eker ilave edilir buzdolabina konulur .

Sahne 1p vanilya sekeri ve biraz toz seker ile mixen yapilir ( krem $anti )
Kek pi$ince Firindan cikarilir , biraz iligiyinca ortadan ikiye kesilir , ve 2 kek parcasida 1 fincan kakaolu süt ile islatilir , Pudding birinci katin üzerine sürülür onun üzerine Sahne ( krem $anti ) sürülür ve ikinci kek üzerine kapatilir , ikinci katada ayni sekilde önce pudding daha sonra Sahne ( krem $anti ) sürülür , üzeri arzuya göre süslenir ve buzlukta bir gece bekletilir , servis yapmadan 10 - 15 dakika önce cikartilir ve buzdolabina konulur ..dilimlenirrr ve servise hazirrr ; ))

Afiyet oLsun ,,



Ayruca bu Tarifimle PDCSE 29 ´a katilmak istiyorum ve bu Tarifi http://www.karabiberinmutfagi.blogspot.com/ Arkada$imiza yolluyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım p.d.c.s.etkınlıgı 29 a katılımından dolayı cok cok tesekkür ederım benı yalnız bırakmadıgınız ıcın cok mutluyum...www.karabiberinmutfagi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canım p.d.c.s etknliği sana biraz şansız uğrasada sen çok güzel idare ettin.Hem bu etkinliğin en güzel yanı yeni dostlar edinip yapan kişiyide arkadaş listemize ekliyoruz.Ben bu sayede çok arkadaş edindim.Bu çok güzel bir durum..pastan cidden güzel.neden güzel olmasın.sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
pastan harika gorunuyor
afiyetle...

www.yenitadlar.blogcu.com

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim ellerine saglik,pastan çok guzel gorunuyor,tadini tahmin edebiliyorum...kocaman opuldun...

Unutmadan yeni sablonun harika olmus çok begendim,gule gule kullan...