3 Kasım 2008 Pazartesi

P~D~C~S~E~ 28 bitti : (

Arkada$Lar porselen demlik cay saati etkinligi 28 artik sona erdi , ev sahipligi yaptigim sürecte cok eglendim benim icin büyük bir zevkti , özellikle blogumu actigimda c boxuma birakilan mesajlar ve yorumlar beni cok sevindirdi , basta katilim az olacak diye düsünüyordum ama beni yanliz birakmadiniz bu sayede cok güzel bir etkinlik oldu , hepinize te$ekkür ediyorum ; )
porselen demlik cay saati etkinligi 29 ev sahibi olacak arkada$ImIz www.karabiberinmutfagi.blogspot.com , kendisine kolaylik diliyorum ve bol katilimli bir etkinlik olmasini umuyorum ; )
Hepinize kucak doLusu sevgiLerimi bIrakIyorum !! : )

2 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim çok güzel ev sahipligi yaptin,ben sana tesekkür ediyorum...çok güzel bir etkinlik oldu...güzel haftan olsun,öpüyorum...

Marifetane hobi dedi ki...

Alnı secdelerde duran hatrına,Hesabı nefsine soran hatrına, Gözlerini ilimle yoran hatrına, Emaneti yoluna seren hatrına, Seni sevindiren söz hatrına, Kabe'de aglayan diz hatrına, Muhammed kokulu gül hatrına,
Ya Rabbi! Alemi Affet!..HAYIRLI CUMALAR..