24 Kasım 2008 Pazartesi

kakaolu Vanilyali Kek ..~ PDCSE 30




Hayirli Ak$amlar ; )

Cok $ükür sonunda Bloguma yeni bir Tarif ekleyebiliyorum .

Aslinda yayinlamak istedigin bi cok tarif var ama resimleri pcme yükleyemedim kartimi kayb ettim , artik Fotoraf makinemdeki Resimleri ekleyeyim dedim ..

Herkezin bildigi kek iste :))

Tarifi :


- 4 yumurta

-1b $eker

- 1 cb sivi yag

-1 cb süt

-1p vanilya $ekeri

-1p kabartmatozu

-kakao

- aldigi kadar Un


yapiLisi :


Bütün malzemeleri Kakao haric bütün malzemeleri mixerle kari$tir , yaglanmi$ kek kalibina yarisindan fazlasini dök , diger kalan Kek hamurunada kakao ekliyoruz ve diger sade hamurun üzerine döküyoruz .. 180 derecelik firinda pi$iriyoruz , üzerine Pudra $ekeri serpiyoruz ..

Afiyet olsun ; )

Ayrica bu Tarifimi PDCSE 30 ev sahibesi olan www.susamcorekotu.blogcu.com ´a yolluyorum , ve kendisine kolayliklar diliyorum ..

3 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Dilerim en kısa zamanda sorununu çözersin.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor, ellerinize saglik. Sevgilerimi gönderiyorum.

gülcelem dedi ki...

sıkıştığım anlarda, habersiz misafirim geldiğinde yaptığım tariflerden biridir teşekkür ediyorum sevgiler...