19 Haziran 2008 Perşembe

~LimonLu BisküviLi PasTa ~


Malzemeler
1 adet limon suyu
1 adet limon kabuğu rendesi
1 su bardağı şeker
3 adet yumurta
3 yemek kaşığı un
3 su bardağı süt veya su
25-30 tane kırılmış bisküvi (ben 15- 20 tane kuLLandm ama az geLdi )

Hazırlanışı :
Limon suyu ve limon kabuğu rendesi ile şeker, yumurta,su ve un bir kaba konularak muhallebi kıvamına gelene kadar kaynatılır.Daha sonra içerisine bisküviler ilave edilir.Karışım ıslatılmış bir kabın içerisine konulara dolapta dondurulur.
Bu tarifi burdan aLdim..
Soguk BIR pasta oLdugu icin özeLLikLe yazIn cok güzeL oLuyor ..

°° afiy€T oL§un °°

2 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

merhabalar yasemincim sana mail attım pasta yarışması ile ilgili olarak
umareım bir sonraki yarışmada senide aramızda görürüz seni ark ekliyorum sık sık gelirim artık allaha emanet ol :=))

Adsız dedi ki...

Mrhaba cnm ablm , gercekten yorumuna cok sevindim ;)
in$. sIk sIk bekLerim ..
sizde Allaha emanet oLun :)