4 Eylül 2008 Perşembe

bugün yemekler benden !:D


bi kac ay önce bi gün yine cnm yemek yapmak istedi , bugün yemekler benden olsun dedim kollari sivadim ama anca kuru fasulyeyle Pilav yapabildim :D
oLsun baslangicta kolay yemeklerle baslamak egrekir demi ama ;)
neyse gelelim Tarife:
ilk önce sivi yagi ile salcayi pisirdim , yani salcayi sivilastirdim ve dogrami soldugum 1 tane sogani da ekledim ve birbirlerine yedirdim ,daha sonra tencerenin yarisini gececek kadar su ekledim .
konserveden cikan Fasulyeleri süzüp yikadim ve tencerenin icine aldim , tuzunu ve bolca reyhan otu ekledim .
kendi kendine 10 - 15 dakikada pisti :)
yaninada Pilay yaptim , son olarak ta güzel bir Salatayla Mutfaktan ciktim :)
afiyet olsun ;))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam tarif ekledim yayınlarsanız sevinirim kolay gelsin.zuhalozgen.blogcu.com