10 Eylül 2008 Çarşamba

yogurtlu Makarnali Patates - firinda ka$arli Tonbalik - ve Ramazan Bereketi EtkinLigi 2



Hayirli aksamLar, hayirli Ramazanlar ;)
Bu ramazan yine bi gün yemek yapim dedim , internetten tarif aradim ve Traifi biraz degistirerek yemegi yaptim, cok lezzetli oldu , ilk önce makarna ve Patates bir yemekte bulusurmu hic dedimsede , cok lezzetli oldu , denemenizi tavsiye ederim .
Malzemeler
Yarım paket haşlanmış kuskus makarna
1 kase sarmsaklı yoğurt
2 tane ortaboy patates küp doğranmış
1 tatlı kaşığı karışık salça
Sıvıyağ, Tuz, Karabiber
YAPILIŞI:

Makarna ve sarımsaklı yoğurt karıştırılır.
Patatesler yağda kavrulup salça ve baharatlar eklenir.
Genişce bir servis tabağına alınan makarnanın üzerine kavrulan patatesler dökülüp servis yapılır.
Tarifin asli icin TIKLAYIN!
Diger Tarifde benden;) :
Malzemeler :
Bayat Pide ( evde bayat pide oldugu icin , ben bosa gitmesin diye bayat kullandim , taze pide kullanabilirisniz )
2 konserve Tonbalik
1\2 cb Misir Tanesi
biraz Paprika ( biber)
domates salcasi ( ben konserve kullandim)
kekik
Ka$ar peyniri
yapilisi:
pideler ufak ufak bölünüp yagli kagitli borcama yayilir , onun üzerine bol miktarda domates salcasi yayilir,daha sonra kavonozdan cikartilip hafif yagda kavrulmus tonbalik konulur, onun üzerine Misir taneleri , paprika eklenir .
Son olarak bol miktarda rendelenmis kasar peyniri üzerine serpilir ve istege göre kekik serpilir..
Firinda 170° deen fazla 20 _25 dak pi$irilir( veya pistiginden emin olunca cikartabilirsiniz )
dilimleyib sicakken servis edilir ..
yogurtlu makarna ve patatesin yanina ne gider diye düsündüm , sonunda aklima böyle birsey denemek geldi , daha cok kolay pizza gibi bisey oldu ;)
Buarada Bu tarifi Ramazan Bereketi Etkinligi 2 ev sahibesi olan sevil ablma gönderiyorum ;)
sizde bu etkinlige katilmak isterseniiz TIKLAYIN
Afiyet oLsun ..

5 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Ey Rabbimiz !
Göz açıp kapayıncaya kadar Bizleri nefsimizle basbaşa bırakma.
Ey Rabbimiz !
Yakıtı insanlar ve taşlar olan cehennemde bizleri yakma
Ey Rabbimiz !
Dünyada Şuur ver bize, ukbamızı karartma.
Ey Rabbimiz !
Aç tevbe kapılarını gönlümüzü mahsun bırakma.
Ey Rabbimiz !
Kurutma gözyaşlarımızı dünyada hıçkırığa boğda
Ey Rabbimiz !
Cehennemde çaresizlik ağdıyla ne olur ağlatma...
Amin...
HAYIRLI CUMALAR...HAYIRLI GECELER ARKADAŞIM.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim harika lezzetler yapmissin ellerine saglik...Güzel bir hafta geçirmen dilegiyle sevgiler,öpüldün.

Sevil Şahin dedi ki...

canım merhabalar tatlım seni unuttugumu sanma ama listeden bakıyorum tatlım istediğin gibi arka plan bulunca hemen düzeltecegim arka planını allaha emanet ol sevgiler

Adsız dedi ki...

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim Kadir geceniz mubarek...dualariniz kabul olsun insallah...opuyorum seni...sevgilerimle...