27 Eylül 2008 Cumartesi

GüzeL bir Iftar Sofrasi ..









Bu Sofrayi Annemle beraber hazirladik , nihayet evde iftari edebildik ama malesef babam yoktu artik Annemle birlikte ettik ;)
Patates kasesinde yogurt, ýe$iL Salata ve mini cheesecakeleri ben yaptim , mercimek köftesi ve peynirli böregi Annem yapti..
Bugun canimiz ne istiyrsa onu yapacagiz dedik ve yaptik :))
patates kasesinde yogurt:
Malzemeler


4 patates( ben daha fazla kullandim ve biraz artti , kisi sayisina göre yaparsiniz)
1 tutam dereotu
1 tutam maydanoz
tuz
toz kırmızı biber
zeytinyağı
limon suyu
1 kase yoğurt
1 diş sarımsak
1 çorba k. mayonez ( mayonezimiz olmadigi icin kullanmadim )
süslemek için
toz kirmizi biber

yapiLi$i:
Patatesleri haşlayıp soyun ve ezin. içine zeytinyağı,limon, tuz, karabiber ekleyip yoğurun. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp. Çok ince kıyılmış maydanoz ve dereotu içine bulayın. Ortalarını içli köfte gibi parmağınızla çukurlaştırıp içine mayonezli ve sarımsaklı yoğurt doldurun. Taze nane ya da toz kırmızı biber ile süsleyin. Bu güzel tarifi Burdan aldim!
ye$iL salatanin tarifi :Marul ve domatesi dogruyorsunuz bol miktarda tane MIsir ekliyorsunuz ve zeytin yagi , tuz , limon ile tadlandiriyorsunuz , Misir cok gzl bi Tad veriyor ,
mini Cheesecakelerin tarifini daha sonra yazicam , süsleyib servis sunumunu cekmistim , Fotorafiyla birlikte yayinlicam ins.
Ho$ca kaLin !!:)

3 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim senin ve annecinin ellerine saglik,harika lezzetler hazirlamisiniz...sevdigim lezzetler hemde...hersey harika olmus,afiyet olsun sizlere...öptüm seni

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM

Adsız dedi ki...

ARKADAŞIM YAPTIĞIM TARİFİ YAYINLARSAN SEVİNİRİM.

http://cileklimutfak.blogcu.com/seker-pare-porselendemlik-cay-saati-28_26891511.html