27 Eylül 2008 Cumartesi

Ramazan teLasi ~ ve" Lahana Sarmasi "


Merhabaaa;)
uzun bi zaman sonra tekrar yaziyorum , Ramazan telasi olunca blogumla fazla ilgilenemedim halbuzki yayinlamak istedigim cook tarif var :)
Buarada Bloguma virus girdi , ondanda pek ilgilenemedim ama sevil ablam saolsun yardimci oldu ve su an hallettik ;)
Ramazan malesef bitior artik , cok gzl geciyordu :( , Bir ay nezaman ve nasil gecti hala anlayamiyorum okadar cabuk gectiki , davetler , misafirler derken bitti ..
Cok özlicem Ramazani ..
Ramazanda manevi bir hava oluyor ortalikta , cok özletcek kendini , insAllah bidahaki Ramazan erisiriz ;)
hmmm ,üstteki fotoraf ne derseniz , Lahana sarmasi olucakti ama hihi pek olmadi , aslinda cok özendim bide oruc olunca iyice canim cekmisti ama malesef istedigim gibi olmadi , Tuzunu koymayi unutmusum , ve sanki birseyler daha pek yerinde degildi :) ama neler anlamadim , o yüzden sadece resmini yayinlicam , hic olmazsa görünüsü Ho$ demi ? :D
simidlik görüsmek üzere ;=)

Hiç yorum yok: