27 Eylül 2008 Cumartesi


MALZEMELER:

5 Çorba kaşığı yoğurt,
1 Çay bardağı su,
1 Paket kabartma tozu,
1 Tatlı kaşığı tuz,
Aldığı kadar un,
Kızartmak için sıvı yağ.
HAZIRLANIŞI:

Yoğurt, su, tuz, kabartma tozu ve aldığı kadar un ile yumuşak bir hamur elde edin . Hamur dan ceviz büyüklügünde parcala ralip merdane yardimiyla yuvarlak bir sekilde kücük kücük acin , Kızdırılmış bol sıvı yağda kızartın ve fazla yağını alması için kağıt havlunun üstüne çıkartın. Sicak servis yapin :)

Afiyet olsun!

Bu Bi$i de sahur icin yapmistim ama malesef sahurda yemek nasib olmadi , gecenin yarisi evde ekmek kalmamis diye mutfaga girdim ve ayakta uyuyarak yaptim , sonrada bi güzel yattim ve uyuya kaldim , aslinda yatmasaydim zaten bi saat sonra tekrar kalkmam gerekirsi . Anneminde yaptigimdan haberi yoktu oda kalkmis yasemin daha yeni yatti yiyip yatmisdir diye beni kaldirmamis , Hihi malesef sicak sicak yiyemedim artik ertesi gün davetten eve gelince bi parca tadina baktim , Anneminki kadar olmamis , biraz ununu fazla yapmisim galiba ama yinede cok lezzetliydi ..
hayirli gecelerrrr;))

Hiç yorum yok: