6 Eylül 2008 Cumartesi

Prenses Tatlisi ve iftar bereketi etkinligi 2





herekeze hayirli günler ;)
Bu tarifi güzel ve hafif bi tatli ararken googlede buldum , gercekten cok güzel ve hafif bir tatli , denemenizi mutlaka tavsiye ederim , yapimida cok kolay ;)
Iftardan sonra böyle hafif bir tatli cok güzel gidiyor. Bende bu Tatliyi davet ettigimiz Misafirler icin yaptim ,cok begendiler.
ayrica bu Prenses tatlisini Ramazan Bereketi Etkinligi 2 " Ev sahibesi oLan seviL ablcma yolluyorum ;)
Allaha emanet olun ;)
MalzemeLer:
1 kg Süt
1 sb $eker
2 corba kasigi tepeleme Un
2 corba kasigi Ni$asta
1p VaniLya $ekeri
1 ad. yumurta
1 corba kasigi Butter ( margarin)
Sosu icin :
1 ad yumurta
2 corba kasigi Pudra $ekeri
2 corba kasigi Kakao
50 gr eritilmi$ Butter ( margarin)
yapiLi$i:
Muhallebi malzemelerini karistirip kisik ateste pi$iriyoruz,pi$irilmis Muhallebiyi tekrar mixerle pürüsüz bir kivam alana kadar cirpiyorsunuz.
Muhallebiyi islatmi$ oldugumuz Borcama döküyoruz, ve katilasmasi ve sogumasi icin buzdolabina koyuyoruz , bu sirada sosunu hazirliyoruz , sos icin gerekli malzemeleri , mixerle en az 5 dakika cirpiyoruz ve sogumus olan Muhallebimizin üzerine yayiyoruz ..
Bi kac saat buzdolabinda beklettikten sonra istedigimiz zaman süsleyib servis yapabiliriz ..Ben süsleme icin findik ezmesi kullandim ..
Afiyet oLsun ;))

4 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim çok tşk ederim ellerine saglık öptümmm

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM MRB İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİME KATILDIGIN VE VERDİĞİN DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TARİFİN ŞUAN YAYINDA TEKRAR KATILIMINI BEKLERİM .DİGER ARKADAŞLARININDA KATILIMI OLMASI AÇISINDAN İFTAR BEREKETİNİN BENİM SİTEMDE OLDUGUNU TARİFİNİZDE BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM . (BELİRTEN ARKADAŞLARA AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM). SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
BU MSJ OTOMATİK OLARAK GÖNDERİLMEKTEDİR..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim merhabalar,

Nasilsin iysindir insallah,sonunda gelebildim sukur..
Ellerine saglik tatli çok lezzetli gorunuyor,hmmm nefiss
Sana hayirli ve bereketli ramazanlar dilerim canim kocaman opuldun.

keskinli dedi ki...

görüntüden belli canim enfes oldugu
ellerine saglik ramazanada böyle hafif tatillar daha iyi gider sevgiler hayirli günler